Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Annelie - 22 mars 2010 15:31

Åh, vad jag var trött på Soya inatt.... 01:30 kom hon in till oss och gnällde... Och det var inte nåt lite diskret och ynkligt gnäll, utan rejält och entonigt! (Fast inte så högt så att Chrille vaknade... som vanligt) Hon ville gå ut, och eftersom det var Chrille som gick sist igår kväll hade jag inte koll på om hon kissat och bajsat då. Så jag kände att det ända var väl att ta med henne ut! Sa till henne att kissa, men hon bara gick runt och nosade och luktade på goda dofter! Själv var jag väldigt trött och hade jag mött nån mitt i natten som hade velat köpa henne hade jag nog sålt henne! (Nejdå, jag skämtar bara...) Men utan några behov uträttade gick vi in igen och då tyckte hon att jag skulle släppa ut henne på altanen. Men det var -5 grader och lite för kallt för att ligga därute någon längre stund. Så när jag lagt mej igen hoppade hon upp i sängen igen och börjde gny lite. Men till slut efter att jag ignorerat henne en stund la hon sej vid fötterna och somnade... Själv hade jag lite svårt att somna om igen och låg och vände och vred på mej en stund.

Även igår morse kom hon upp (kl. 05:00) och ville ut på altanen... Men då var det ok för det var plusgrader ute...


Så idag känner jag mej ganska trött!


Nu är hon inte till salu längre! Eftersom hon är världens bästa, snällaste, sötaste och gladaste hund! Förut tittade Petter 17 år ut på altanen och sa: - "Hon är nog den sötaste som finns! Hon är så söt hela tiden! Vi kommer nog aldrig kunna köpa någon annan hundras än denna!" Och jag håller med honom!


Nu ska jag vila en liten stund innan jag tar tag i disken! Ikväll ska jag nog gå upp till ishallen och titta på J-20´s sista match för säsongen. En stund iaf eftersom Olle behöver komma i säng!


Hoppas ni har och har haft en bra måndag!    

 

  

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards