Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Annelie - 21 mars 2010 20:15

Idag när Chrille, Olle och svärfar Stig-Ove åkte till Norrahammar för hockey tog Cajsa, svärmor Monika och jag vår bil och åkte till Linköping där vi shoppade förstås! Cajsa var den som handlade mest... Mina inköp var blygsamma i antal... Men lite slantar gjorde jag allt av med!


När vi kom hem gick Soya, som för övrigt väckte Chrille och mej kl. 05:00 i morse... , och jag en promenad i regnet! Det har försvunnit massor med snö idag när det regnat. Fast nu ikväll har det snöat igen... Men inte så mycket och det kommer nog försvinna fort igen. Soya var aaaaaaningens smutsig när vi kom hem... Så hon fick hoppa, eller bli buren, i badkaret och duscha! Sen efter att hon torkat borstade jag henne.


Lilla damen mutas med Frolic under skönhetsbehandlingen...



Så var Soya ren, fluffig och trött på att bli borstad! Man är ju inte så sugen på att ta ut henne i geggan på kvällspromenad!


Nu finns det lite mer hundhår för svärfar att lägga i fågelholkarna!


Ett par foton från Norrahammar oxå.

Olle


Glada killar efter en seger med 11-1!


Nu tittar jag på Wipeout och ska sedan sova, eftersom jag börjar 06:15 i morgon...


Hoppas helgen varit bra!               

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards