Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Annelie - 20 mars 2010 20:11

På morgonen åkte Olle och Chrille till ishallen för Olles sista hockeyträning för denna säsongen! Jag satte i gång med städning och tvätt! Fick även hjälp av Petter och Cajsa och sedan Chrille när han kom hem.


Senare på eftermiddagen gick Cajsa och jag ut en sväng med Soya. Cajsa tog med kameran och ville att vi skulle gå till gamla slalombacken ("bakvägen" som inte är så brant) och knäppa lite kort på Soya och utsikten. Men jag kunde inte gå med eftersom stigen i snön inte var så bra och jag hade ont i höften och ryggen. Så jag väntade nere vid stora stigen medan Cajsa och Soya gick upp mot toppen. Efter en kort stund kom de springandes nerför backen i full fart! Några kort hade det inte blivit eftersom Cajsa upptäckte älgspår och spillning! Så då blev hon rädd och sprang fort tillbaka! Soya var lycklig bara hon fick springa!

På hemvägen träffade vi Lena och Tessa och hundarna lekte medans vi gick hemåt.


        

Vi lyckades få dem att sitta en liten stund bredvid varandra!


Tessa som är 11 år blev lite trött och darrade i bakbenen efter en stund. Men efter lite vila var hon igång igen och de sprang och tumlade runt i snön!


     

Allra vackraste Soya!


Nu blir det slappa framför tv´n! Ha en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards