Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Annelie - 19 mars 2010 17:01

Ja, jag ska inte klaga, eftersom jag har väntat på att snön ska smälta... Men det blir ju väldigt smutsigt inne... Och Soya blir ännu smutsigare... Så det är duschning som gäller efter nästan varje promenad... Och nu ångrar jag lite att vi lät henne vara uppe i sängen från början, eftersom det är små gruskorn i sängen för jämnan... (en kompis på jobbet sa att det var peelingkorn...) Men nu sen vi köpt Soya byter vi sängkläder mycket oftare än innan... 2 ggr i veckan är ingen ovanlighet... Men det får det vara värt! Det är så mysigt att gosa med henne!


När jag kom hem från jobbet nyss hade de släppt ut Soya på altanen, eftersom hon gillar att sova där... Men denna gången hade hon fixat lite i mina krukor oxå... Hon tycker väl det är dax för penseér nu!


  


Och jag kan hålla med henne att det är dax att ta bort det gamla sedan vintern och fixa lite annat! Ska försöka hinna med det i morgon!


I kväll blir det TV och lite gott att äta och dricka! Men innan dess ska jag nog sova en liten stund eller kanske läsa... Får se!


Ha en bra helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards