Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Annelie - 14 mars 2010 20:40

I morse gick jag upp kl. 5.00 Fixade lite här hemma och gick sedan ut på en liten promenad med Soya. Tänkte att hon skulle få kissa och bajsa innan vi åkte till Norrköping. Men hon hade annat i tankarna... nämligen att lukta på alla goa dofter! Hon kissade efter ett tag, men hon bajsade inte .... Jag kände ju en viss press eftersom vi hade en tid att passa! Det känns ju inte så bra att lämna henne hemma med Petter när hon inte "gjort ifrån sej" ordentligt... Eftersom han sover ganska länge så dröjer det ju ett tag innan hon får gå ut igen! (Men nu efteråt vet jag att han gick vid 9.30-tiden, och hon bajsade inte då heller... Sen tog de en liten sväng igen vid 12.30-tiden Soya hade fått springa lös i skogen och Petter hade lekt med henne! Det uppskattar hon ju alltid!)


Olles matcher började kl. 9 i Norrköping. TAIF hade två lag och båda lagen vann alla sina matcher! Olle gjorde ett mål, och passade fram till flera!


  William, Olle och Max.



Olle och en Linköpingsspelare.


När cupen var slut och Olle hade duschat åkte vi till shoppingcentret i Ingelstad. Vi började med MC Donalds... Sen handlade vi lite. Cajsa och jag gick tillsammans i lite klädaffärer. Jag hittade en blus-skjorta och två linnen till mej. Och Cajsa köpte linne, stickad kofta och ett par skor. Hade nog kunnat handla mer om plånboken tillåtit...


När vi kom hem gick Soya och jag en lång promenad och Soya sprang lös nästan hela tiden.


Hon har hittat ett nytt favoritställe att sova på: Under Cajsas säng!


 

Nu behöver vi inte dammsuga där under eftersom Soya får med sej allt i pälsen! Toppen, nu har vi hittat ett användningsområde till förutom sällskapshund; Städtant!


Nu börjar jag gäspa... Känner att jag är skittrött, även att jag sov i bilen både till och hem ifrån Norrköping...! Ska försöka komma i säng tidigt ikväll...! I morgon jobbar jag mellan 7-14. Ganska skön dag!


Ha en bra söndagskväll!     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards