Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Annelie - 9 mars 2010 19:46

Jag har precis kommit hem ifrån månadens personalmöte på jobbet. Cajsa och jag tittar på Halv åtta hos mej! Helge Skoog är toppen i det programmet!!!


Den här våren har jag en hel del att se fram emot. Den 19 mars åker jag och Soya med Pernilla och 3 av hennes grabbar till Dalarna och hälsar på Anette på Toppens kennel. Det ser jag verkligen fram emot! På söndagen den 21 mars är det valpträff där och vi kommer träffa flera av Soyas halvsyskon! Det kommer bli jättekul! Men risken finns att Soya börjar löpa tills dess... Och då får hon stanna hemma!!! Men jag följer med ändå...


Den 11 april ska vi åka till Linköping och gå på ringträning. Hoppas det kommer många flera beardisar!


Och idag har vi fått inbjudan till valpträff på Blå rosens kennel där Soya är född! Det blir den 24 april och då är alla valpar som fötts där inbjudna! Kommer oxå bli väldigt kul att träffa Soyas syskon och mamma Babe!!!


Så, jag och Soya har mycket att se fram emot!


 


Nu är det snart dax för Mästarnas mästare! Och sedan Desperate Housewifes! Sen har jag date med John Blund!


Ha en bra kväll!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Skapa flashcards