Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Annelie - 3 mars 2010 13:52

Åh, vad det är underbart ute, fast bara om man får vara inne.... Alltså det blåser ju så kallt, men inne på vår altan är det fantastiskt! Känner för att städa upp lite där för nu börjar man kunna sitta där ute när solen skiner. I eftermiddag har vi suttit där en stund och Soya vill hela tiden ligga där ute och sova!


Fina istappar som hänger utanför altanen! Det är så skönt att höra takdroppet!


Soya njuter av våren ute....


.... medans jag sitter i lä och försöker få liiiiite färg!


Nu när det är stängt ut, vilar hon inne på altanen!


Ska nog åka ut på stan med min pappa snart och se om vi hittar lite krukväxter till honom! Kanske hittar jag nåt till mej själv oxå!? En del växter skulle nog behöva bytas ut efter vintern!


Ha en bra fortsättning på dagen!           

Av Annelie - 3 mars 2010 06:09

... morgon och Soya har precis hoppat upp i sängen och väckt mej... Med blöta pussar! Olle har oxå kommit in till mej och ligger och pratar lite.


Nu hostar Soya inte alls mycket längre. Det är så skönt att hon är piggare, och hon är väldigt pigg, eftersom hon inte fått motionera och leka  som hon brukar! Igår kväll när Cajsa och jag gick en liten sväng med henne släppte vi henne en kort bit, och hon sprang och sprang och hoppade och det såg ut som om det var första gången i livet som hon var ute! Och att gå i kopplet var inte heller lätt, för hon ville springa även då... Men när vi kom hem busade hon lite med Petter och jag lyckades filma lite...




Har försökt lägga in filmerna idag ,utan Chrilles hjälp... Hoppas det funkar!!!!


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards