Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Annelie - 16 september 2009 22:10

Ikväll har vi varit på kurs igen. Så himla kul! Soya gillar det oxå! Tränade sitt, ligg och stanna kvar. Men det kan Soya perfekt redan! Cool (kanske inte perfekt, men himla bra!) Däremot känner jag att jag behöver jobba på att träna henne i att gå bra i kopplet... (hon springer ju oftast lös...) Och att hon inte ska hoppa upp på alla vi möter... Men hon bara älskar ju folk och hundar! Däremot har vi märkt att är hon lös när vi möter någon, och vi kopplar henne drar hon och ska bara fram till personen, men kopplar vi inte upp henne utan sätter oss jämte henne och håller en hand på henne tittar hon bara på den mötande personen och kämpar inte alls för att gå få gå dit.


Hittade ett par kort på min mobil, som jag glömt att jag hade... Flört Så här är de:


 

Soya tar igen sej på gräset i somras...


   

Pappa Teddy i Pernillas trädgård!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards