Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Annelie - 1 september 2009 21:11


Idag upptäckte Cajsa att Soya tappat sina två framtänder i underkäken! Det är redan en ny liten tand som tittat upp. ;)




Ikväll när jag skulle ut och gå med Soya var jag enormt trött... Hade kunnat ge allt för att få gå och lägga mej, men självklart var jag tvungen att ta en promenad... Men som tur är så blir man ju riktigt pigg av att gå en sväng, och likadant blev det för mej! Så efter att jag kommit hem har jag bytt i tvättmaskinen, hängt upp blöt tvätt, spelat spel med Olle och duschat! 

Petter är i Mjölby och spelar med j-20 laget. Tyvärr fick inte Chrille med sej sin mobil, så jag får inga resultat smsade till mej! Är lite nervös för hur det ska gå... Han är ju bara 16 år , medans andra killar kan vara 4 år äldre...! Och de tacklas ju en hel del... Men, men... än så länge har allt gått bra!


I morgon  är det valpkurs igen! Vi laddar, Soya och jag!


Ha en skön tisdagskväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards